Powrót, zmiany i odmowy

Są wakacje, pora wrócić. Przez długi czas nie było mnie w sieci zupełnie z różnych powodów, ale gdy wróciłam i zobaczyłam mail od sherLock, coś we mnie ruszyło i zajrzałam tu. I znalazłam pustki. Które trzeba wypełnić! 

Zaczęłam od zmiany szablonu, będzie tu wisiał przez jakiś czas, zanim znajdę lepszy. Następnie przeszłam do kolejki. I tu się zrobiło pod górkę. Sporo blogów otrzymuje odmowę. Zacytuję regulamin: 

Ostatni post nie może być starszy niż miesiąc – w innym wypadku należy poinformować oceniającego i upewnić, że ocena jest pożądana. Brak takiej informacji skutkuje odmową oceny.

Mimo wzmianki o jednym miesiącu, odmawiam tylko tym blogom, na których nie ma aktywności dłużej niż 3 miesiące. Oczywiście, jeśli ktoś dostał odmowę, a wciąż chciałby otrzymać ocenę, może zgłosić się ponownie, po dokładnym przeczytaniu regulaminu.

Wystawiam następujące odmowy: 


wielkadrakawwwe.blogspot.com
Brak aktywności na blogu od lutego. 

pisanie-rytmem.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

na-kartkach-pamietnika.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

samotna-krolewna.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

sie-nie-zdarza.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

prawdziwa-legenda.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

dragon-story.blogspot.com
Blog nie działa; komunikat Not Found.

najtrudniej-zaufac.blogspot.com
Odmowa uprawnień. W tej sytuacji niestety również leci odmowa, skoro nawet nie mam możliwości wglądu do bloga. 

sila-jest-we-mnie.blogspot.com
Adres bloga nieaktualny. 

kroniki-wygnania.blogspot.com
Brak aktywności od roku.

upadekstorybyphoebe.blogspot.com
Brak aktywności od ponad roku.

are-you-alice-girl.blogspot.com
Brak aktywności bloga od 2016 roku.

www.rzeka-opowiesci.blogspot.com
Autorka zrezygnowała z oceny.

Mimo że cała reszta zgłoszeń wciąż jest zaakceptowana, proszę autorów o potwierdzenie w najbliższym czasie, czy wciąż oczekujecie na ocenę. Ułatwi to moje rozeznanie i próbę ogarnięcia tego wszystkiego. :)


W najbliższym czasie również popracuję nad zmianami w regulaminie, by było łatwiej, bardziej intuicyjnie i konkretnie. Jeśli macie jakieś uwagi, co powinno się w nim znaleźć, a co z aktualnego wylecieć, to śmiało piszcie w komentarzach. Wezmę wasze uwagi pod uwagę. 

Jeśli chodzi o współprace, dajcie mi kilka dni, tam również ogarnę. Ale wszystko po kolei i na spokojnie. 


Na dziś to tyle. TRZYMAJCIE KCIUKI, by wszystko wyszło dobrze. :) 


14 komentarzy:

  1. Ale mój blog działa normalnie i jest aktywny... No, ale trudno. Ja nic na to poradzić nie mogę, że nie wyszukuje, chociaż i mi czasem tak się zdarza z innymi blogami. Myślę, że to wina podlinkowania, które z czasem mogło zamienić się w error.
    Dragon-story
    Szkoda, że pomimo tyle czekania jeszcze dostaję odmowę za błąd nie z mojej winy... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link zwyczajnie nie działał, chociaż upewniałam się na dwóch przeglądarkach. Ale ten, który podlinkowałaś teraz działa. :o Nie wiem, od czego to zależy.
      Może po prostu dopiszę Cię z powrotem do kolejki? Oczywiście, jeśli tylko chcesz.

      Usuń
    2. Ja również nie wiem. Ale miałam tak parę razy i po prostu to coś z zalinkowaniem jest nie tak, choć na początku mogło być dobrze.
      Chcę, chcę. Dlatego napisałam komentarz. ;)

      Usuń
  2. Wyrażam chęć ocenki! Tym bardziej, że nowy rozdział juz jest i zostanie opublikowany pewnie w środę!
    wlochate-serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal jestem chętna na ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal jestem chętna na ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://granica-olimpu.blogspot.com - Granica Olimpu
      PS. Piękny szablon i powodzenia w stawaniu na nogi!

      Usuń
    2. Dziękujemy i będziemy starać się z całych sił!

      Usuń
  5. Dziękuję za informację. Anuluję swoje zgłoszenie i nie chcę już, by mój blog został oceniony.
    Pozdrawiam,
    Sovbedlly
    www.rzeka-opowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc chciałabym ocenę, biorąc pod uwagę to, od jak dawana na nią czekam. Z drugiej strony jeszcze nie ustaliłam, czy będę kończyć Bezruch, więc mam pytanie - mogłabym poprosić o ocenę innego opowiadania z bloga pt. Non omnis moriar, które jest skończone?
    Akinezja
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, czuję się trochę współwinna, że Twój blog wisi u nas w kolejkach już dwa lata, więc jak najbardziej możesz zgłosić do oceny inne opowiadanie. Teraz tylko pozostaje kwestia oceniającej. Możesz zostać u mnie w kolejce (wtedy po prostu przeniosę Cię na pierwsze miejsce, bo oceniamy według daty zgłoszeń) lub wybrać kogoś innego, jeśli wolisz.
      Pozdrawiam!
      sherLock

      Usuń
    2. Chciałabym zostać, by nie robić problemów :) Opowiadanie ma 40k słów, Bezruch miałby 170k... więc myślę, że zmiana na plus xD

      Pozdrawiam, Niah

      Usuń
    3. Myślę, że powinnam wyrobić się do końca wakacji ^.^

      Usuń
  7. Nadal jestem chętna xD

    OdpowiedzUsuń

Przeglądaj notki

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.